Nye forældre

Vi er altid glade for at modtage nye familier og børn, og vi gør meget ud af at gøre den første tid tryg og god for jer. Når vi modtager nye familier, er vi nysgerrige på jer og jeres barn, og vi har derfor ikke et fast forløb for, hvordan den første tid ser ud for nye børn hos os.

I stedet tilpasser vi den første tid her i GAIA, så den passer til jeres barn og families behov og situation. For selvom vi ved en helt masse om, hvordan man giver børn en god start i en ny vuggestue eller børnehave, så ved vi også, at alle børn og familier er forskellige og har forskellige behov og muligheder.

Når I har fået tilbudt en plads i GAIA, ringer vi jer op og inviterer jer på besøg, så I kan se huset og jeres barns nye stue og møde medarbejderne på stuen. Når I er på besøg, aftaler vi også, hvordan vi kan modtage jeres barn bedst muligt, så det bliver en god og tryg start for både jeres barn og jer forældre.